

პეჟო სთავაზობს ფართო სპექტრს დაბალი ემისიის მანქანებს. გლობალური გაყიდვებისა ვტომობილების ნახევარზე მეტ წილს შეადგენს 140 გ-ს. ეს პროდუქტიულობა ეფუძნება დამტკიცებულ ტექნოლოგიებს, რომელთაგან ერთ-ერთი პეჟოა.მაგალითად არის დიზელის ძრავა, რომელიც დაკავშირებულია ნაწილაკებთან ფილტრით (დასაწყისი 2000 წელს).სატრასნპორტო საშუალებების უმეტეს ნაწილში დამონტაჯენულია და 2.1 მილონზე მეტი იღებს სარგებელს 99.99% ნაწილაკების ემისიების შემცირებით.ეს თვითგამწმენდი მოწყობილობა გარემოს გათვალისწინებით ამცირებს ნაწილაკების ემისიებს დიზელის საწვავის მინიმალურ ლიმიტამდე (0.004 გ / კმ) მდე და ასევე იყენებს ახალი ტექნოლოგიების გამოყენებით Stop & Start, ასევე ახალი თაობის ბენზინის ძრავების და HDi...
ბენზინის ტექნოლოგია
PureTech...1,2L PureTech 130 S & S ახალი Peugeot 308 აღჭურვილია ახალი PureTech ბენზინის საწვავით სამ ცილინდრიანი ტურბო ძრავით და 6 სიჩქარიანი მექანიკური გადაცემათა კოლოფით ან 6 სიჩქარიანი EAT6 (ეფექტური ავტომატური ტრანსმისია 6) ეს ტექნოლოგიური გარღვევა ამცირებს საწვავის მოხმარებას და CO2- ის გამონაბოლქვებს 21% -ით, ხოლო იმავე სიმძლავრის და მართვის სიამოვნებას ანიჭებს . ახალი წევრი ბენზინის ძრავის ოჯახში PureTech სამ-ცილინდრიანი , აერთიანებს სარგებლობას და ეფექტუროას .
BlueHDi დიზელის...
ახალი Peugeot 308 აღჭურვილია ახალი ტექნოლოგიით, მათ შორის BlueHDi, რომელიც მოცემულია 6 ევროს დიზელის ძრავებზე. SCRi და FAPi სისტემის ექსკლუზიური კომბინაციის წყალობით, BlueHDi-ის ტექნოლოგია მნიშვნელოვნად ამცირებს (90% -ზე მეტი) NOx- ის გამონაბოლქვს, CO2- ის გამოყოფას, პრაქტიკულად გამორიცხავს ნაწილაკებს (99.9%)